Thursday, August 18, 2011

gangster Tunku Durah

Hai, nama saya Nana Iliyanah. Hari ni 19/8/11 adalah birthday saya. 
nickname saya dulu Nanakamu. Pasal abang saya punya nickname dekat hostel dulu abangkite.
Saya orang Melakeee.
Dulu saya gangster sekolah. 
penah kena lempang dengan cikgu.
penah juga keca cubit sampai lebam.
tapi sekarang saya dah jadi setiausaha yang boleh goda bos.
dan hari ni 19/8/11 adalah birthday saya.



*dalam byk2 gamba kau, gamba last ni faveret aku. haha
ok ok, aku tau kau ada banyak gamba aku yang hodoh-hodoh. dan kau pon boleh kenakan aku balik. tapi simpan la niat kau tu sebab hari ni kan birthday kau :D

3 comments:

Liyana Aziz said...

oh, happy birthday nana! tolong sampaikan ye diah shi...

Aimi Amira said...

hai nana.

happy birthday. op nana ~ (tersampuk manda)

nana iliyanah said...

ohh ini rasa nak mencarut. HAHA. terima kasih kerana menyedarkan diri ini buruk sebenarnya. keke.


yana : terima kasih. diah tak sampaikan pun. huh! ^^


aimi : HAIII aimi. *ghairah =)