Tuesday, April 9, 2013

kelam I


memandangkan topic ni sangat hangat, aku ada beberapa benda nak cakap

1)tak payah kelam sangat.
2)tak pernah nak dibagi peluang macam mana nak tau kebolehan dia.
3)tak payah kelam nak takut bagai, tak ada benda yang tergadai pon.
4)kita tak pakai baju yang sama kan untuk lebih 50 tahun. kita tukar untuk nampak lebih cantik dan kemas.
5)kita berfikir bukan mengikut.
6)baju dah lusuh, buang je.

No comments: