Monday, June 14, 2010

tak ada keje

Mood : blur, xde perasaan *menaip dgn mata separuh tutup*


Nama : Siti Rodhiah bt Mohd Alim Shah
Tarikh lahir : 20.11.1991 HKL
Tinggi : 159cm bersamaan 5 kaki 3 inci *aku percaya dah naik 1inci
Berat : 49-50 kg bersamaan 110 pounds
Warna kulit : skala 1-10 = aku n0 7
Warna mata : cokelat tua
Kening : bersambung sikit
Idung : tak mancung
Bibir : tebal
Gigi : boleh tahan besar dia
tangan : terlebih panjang
kuku : cawan
ukuran badan : 32,29,36 *kau diam!
Kebolehan : sixth sense, durasi riaksi yang cepat,
Tahap kesihatan : senang di jangkiti
Aktiviti masa lapang : korea
Waktu tidur : 6 am – 4 pm
Lain-lain : tak suka masak, tak berapa nak reti bercakap, boleh buat orang ketawa, cepat gugup kalau bercakap dgn orang yg aku suka, tak berapa nak suka membaca, kuat berangan.
Lelaki idaman : kelakar, badan tough, baik *tak reti eja taff
motif sebenar buat benda ni nak tanya : ada sape2 nak jadi kan aku bini tak??
kalo ade, nahh aku bagi kisss Smooching Monkey Pictures, Images and Photos

6 comments:

little cart00n said...

sy nk ngorat awak boleh x?:)

diah said...

boleh2. xD

nana iliyanah said...

hahaha. FUCK! publish diri sendiri sangat besh kan

diah said...

mesti laa..takkan nak publish kau pulak..hahahh

ko da ramai peminat..so diam!! haha

Hanz Lee said...

lelaki idaman tue cam Ez je...haha
dye kan lawak, tough, baik pastu muka ad iras2 korea cuma dye terlebey main panas je cket...haha
entry nie unik dan jujur...hehe

diah said...

hahahh ni enrty jiwa kering paan.
EZ??????? hahahahah gyle kau!! tang mne korea dye tuh