Friday, August 13, 2010

kadang-kadang saya rajin, tapi selalunya saya malas !

ingat tak cecah rm10... baru nak saving ;p

8 comments:

nana iliyanah said...

sangatnya teringat zaman sekolah dulu. angkot besar2 plastik, hanya untuk pergi dobi. lepas tu plastik bra spenda ko suruh aku pegang. lalu dekat padang semua budak bola pandang. malu sikit je time tu. tapi ko cakap ko menyesal lepas tu aku jam. hahah

diah said...

hahahaha aku pon ingat jugak. ko plg x suka dgr org ckp dye menyesal, then aku ckp. haha
yg part pegang plastik bra spenda tu aku x ingat!! tumpang keta nasir kan kan kan??

Aimi said...

lepas ni RM 2.50 je

liyana aziz said...

setuju dengan aimi, basuh la banyak mana asalkan satu kali, rm2.5 je.. hahhahahaa

diah said...

yess memang akan menggunakan sekerap yang mungkin :))

little cart00n said...

ini dasar remaja MANJE!bukan MALAS...hahha

diah said...
This comment has been removed by the author.
diah said...

mana ada elie !!! dah sampai 5kg mne larat nak basuh guna tangan ;p