Thursday, April 7, 2011

...

memang gila

dah tujuh kali salji, awak tetap dalam hati saya.
sebab...
saya percaya awak soulmate saya.

tak pe, awak tak perlu buat apa pun. duduk je dalam hati ni.
tak payah bangun. tak payah gelak. tak payah senyum. diam je
jangan buat apa-apa. tak dengar ke? diam je.

tapi sampai satu tahap, saya terfikir. sampai bila?
saya dah separuh gila. awak macam tu jugak.
saya dah mimpi awak sejuta kali. awak macam tu jugak.
macam lebih baik saya hidup dalam mimpi.

cukup sepuluh kali salji. kalau awak macam tu jugak.
saya nak halau awak.
saya terpaksa halau awak.

walaupun saya dah tau saya akan jadi lebih gila.

1 comment:

Aimi Amira said...

patutlah senang je tulis lagu cinta.