Tuesday, November 16, 2010

makcik alien

ok, disebabkan aku main kelas berat, aku boleh makan sesuka hati. babi betul ! tak pasal2 naik 2 kilo. punya la aku jaga tak bagi naik 1 kilo pon. dah sekarang aku mmg lapa gila. air liur pun dah meleleh-leleh tengok mak aku punya rendang ayam ngan kuah kacang. nak rasa kaw tak kaw mak aku punya rendang ngan kuah kacang datang la rumah. tapi aku tak de ;p

selamat hari raya aidiladha !

4 comments:

little cart00n said...

pas naik cuti sem, turun la tu berat kau..pergi naik bukit macam dulu mau?
hahahhaha

liyana aziz said...

wow, nak kuah kacang sikit!! terliur baca.. diah, baik naik 2 kilo dari 5 kilo.. kikikiki

4umyfans said...

Alahai diah...
Hang naik 2 kg tu, tak luak badan hang.
Nampak maintain jugak pe.

Aimi Amira said...

semester depan kita jog dan main basikal.

**haa, kesan dari tontonan iklan amalkan gaya hidup sihat.