Sunday, May 22, 2011

Zine

Zine isu yang kedua dari 9belas akan di usahakan bulan depan. harap dapat sambutan yang baik macam isu satu pakcik Nokss kita. dan aku nak ingatkan je la kat 9belas, memandangkan cerita ber genre seperti Buas oleh Amanda dapat sambutan paling banyak, jangan pulak semua buat cerita bergenre tu ye :D

bukan apa, takut nanti jadi majalah playboy pulak.

9 comments:

Liyana Aziz said...

x de idea dah... hahahahha

zara :) said...

harge still same kew..? aku nak book leh diah?? seyes nie,kalu murah! :)

ALI said...

ahahha :D semoga genre -genre lain juga dapat sambutan ya kawan2 :D huhu jangan lupa submit karya ya. da boleh mengarang da skg :D

4umyfans said...

berkaryalah kamu setulus jiwa murnimu....

Rodiah said...

yana: hentam je. haa

shida: boleh2. harga sama je. kau baca dari s.a ke?

ali: bak kata yana, tak de idea. haa

hery: amboii...

Aimi Amira said...

playboy letak gambar jelah.

Rodiah said...

yeke aimi? selalu beli kat mana? bwk puncak.

ALI said...

kahkahkah. aimi diah korg buat lawak :D

Rodiah said...

aimi ni, pegi tunjuk sgt yang dia slalu beli majalah tu